Obsah

Pomůžeme vám vítězit

Trénink na simulátoru vám umožní poznat okruh, ideální stopu, brzdné a orientační body dříve, než se na skutečný okruh dostanete.

Naši instruktoři vám pomohou s vychytáním techniky jízdy, pomohou s odstraněním případných jezdeckých nešvarů, poradí s konkrétní tratí.

Softwarově umíme namodelovat váš vůz, aby jeho chování odpovídalo realitě a připrava na simulátoru dávala skutečně smysl.

Technologie

Pro přípravu závodních jezdců používáme řadu technologií, které se používají i v profesionálních motorsport teamech.

Základem je simulační software, který nám nabízí realisticky modelované tratě pomocí laserového skenování s vysokou přesností. Virtuální okruh je tak k nepoznání od reálného.

Druhým faktorem je správně fungující vozidlo. Fyzikální model vozu není triviální, ale při jeho správném sestavení parametrů je výsledné chování vozu velmi blízko realitě a dosahované časy v realitě jsou pak prakticky identické s časy dosahovanými na tréninku v simulátoru.

V poslední řadě využíváme telemetrie, která nám umožnuje zaznamenávat mnoho parametrů celé jízdy a převést tyto data do grafické podoby, která je srozumitelná i pro jezdce. Díky tomu má jezdec zpětnou vazbu, a dozví se, kde je prostor pro zrychlení, kde je lepší naopak zpomalit a jak dosáhnout vyrovnaných výsledků.

Jaroslav Mikoláš / Porsche GT3

Nejlepší referencí jsou výsledky. To poznal i Jarda Mikoláš, který u nás trénuje pravidleně již nekolikátou sezónu. Jako závodník se účastní mezinárodního Alpského poháru (AlpenPokal) se svým sériovým vozem Porsche GT3.

Pamatujeme si na první tréninky, kdy jeho jezdecký styl byl hodně divoký, auto velmi trpělo a výsledky na okruhu se nedostavovaly.

Díky naší dlouhodobé spolupráci se z Jardy stal skutečný závodník, který se pravidelně umísťuje na pódiu a jeho pracovnu zdobí velmi slušná sbírka pohárů. Jezdecky se velmi posunul a jeho jízdním stylem se stala čistá stopa.

V letošní sezóně skončil celkově na krásném třetím místě. Závěrečný závod se konal poprvé v italské Imole, Jarda byl na tomto okruhu úplně poprvé, ale díky tréninku na simulátoru ho nemohlo nic překvapit. Jako jediný ze startovního pole jel na sériových pneumatikách a přesto dokázal zajet nejrychlejší čas v kvalifikaci a celkově potvrdil třetí místo v poháru.

David Vršecký / Buggyra BigBoy

David Vršecký, dvojnásobný mistr Evropy v závodech tahačů, tovární jezdec stáje Buggyra a milovník herních simulátorů.

Velkou výzvou pro nás bylo vytvořit pro Buggyru model závodního tahače BigBoy. Samotné parametry vozu jsou impozantní, vůz má 1200 koní a 6000 Nm kroutícího momentu, zadní náhon, 100% svornost diferenciálu a dvojmontáž vzadu.

Díky Davidově skvělé spolupráci, jak v oblasti technického poradenství, tak v oblasti vlastního testování, se povedlo vytvořit opravdu realistický zážitek. David na simulátoru jezdí velmi podobné časy jako v reálu. Chris Levet (taktéž svého času jezdící na Buggyře) ze simulátoru vystoupil s úsměvem na rtech a se slovy "byl jsem o 0,5 sec rychlejší než v reálu, je to fantastické". 

Druhé místo v Alpském poháruJaroslav Mikoláš a jeho Porsche 911 GT3Po tréninku na simulátoru jsem připraven závoditBuggyra BigBoy Davida Vršeckého